Grupa GET CHOICE

Marzena Anna Grochowska Get Choice z siedzibą w Gdyni, ul. Miła 3D/2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

 

 

Realizacja: Plutowski.pl

Marzena Anna Grochowska Get Choice z siedzibą w Gdyni, ul. Miła 3D/2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

 

 

Realizacja: Plutowski.pl

JustCare

Szkolenia

Pomoc terapeutyczne

Nasze platformy

Opinie o naszych szkoleniach:

"Firma GET CHOICE Innowacyjne Wsparcie Biznesu Marzena Anna Grochowska z siedzibą w Gdyni ul. Miła 3D/2 przeprowadziła dla pracowników Domu Pomocy Społecznej szkolenia. W ramach wyżej wymienionych aktywności firma zrealizowała usługi, które zostały bardzo wysoko ocenione, zarówno pod kątem ilości przekazywanej wiedzy, jak i korzyści wynikających z jakości szkolenia.   Prowadząca zajęcia, Pani Marzena Grochowska, wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć  - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych z użyciem sprzętu medycznego zwiększających tempo przyswajania wiedzy przez uczestników."

 

Magdalena Grenc

 

Główny Administrator Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie

"Szkolenia przygotowane i prowadzone przez GET CHOICE to bardzo cenne doświadczenie i wręcz niezbędne narzędzie do pracy w szeroko pojętym biznesie. Profesjonalizm w najlepszym wydaniu. Zajęcia są ciekawe, w dyskretny, ale skuteczny sposób wymuszają aktywność i zaangażowanie nawet najbardziej opornych. Co ciekawe - poważna wiedza przekazywana bez zadęcia! Polecam gorąco!"

 

Bogna Kozłowska

 

Współwłaścicielka Domu Seniora Activ Senior Gdańsk

"Just Care Grupa GET CHOICE Marzena Anna Grochowska przeprowadziła w naszej placówce szkolenie Protokół Stambulski w DPS. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny, z dużym zaangażowaniem oraz zgodnie z przedstawionym programem. Z pełną odpowiedzialnością rekomendujemy Just Care Grupa GET CHOICE jako rzetelną firmę godną zaufania i polecenia jako partnera w zakresie organizowania i przeprowadzenia szkoleń tematycznych dla placówek pomocy społecznej."

 

Anna Szwedowska

Dyrektor DPS w Szpęgawsku

"Pani Marzena zawsze z ogromną energią i profesjonalizmem przekazuje swoja wiedzę. Forma warsztatowa szkoleń pozwala na kreatywne uczestnictwo, zmusza do myślenia i poszukiwania rozwiązań. Szkolenia przygotowane i przeprowadzone w sposób rzetelny i profesjonalny. Nabyta wiedza z zakresu Protokołu Stambulskiego bardzo przydatna i niezmiernie ważna dla osób pracujących w domu pomocy społecznej."

 

Tatiana Czapska

Kierownik Działu Opiekuńczego, DPS Pelplin

„Szkolenia organizowane przez GET CHOICE to profesjonalnie, na wysoki poziomie i w dostępny dla wszystkich, przygotowany materiał merytoryczny. Odpowiada na aktualne problemy, wsłuchuje się w głosy uczestników. Doświadczenie oraz empatyczna prowadząca sprawia, że pracownicy z wielkim zaangażowaniem uczestniczą w szkoleniach. Dziękujemy za wieloletnią współpracę i polecamy wszystkim zainteresowanym.”

 

Mariola Ludwicka

 

Kierownik Działu Terapeutyczno - Opiekuńczego Domu Pomocy Społecznej w Sopocie

Skontaktuj się z nami
Zapisz się do newslettera

Jeśli masz do nas dodatkowe pytania lub chcesz zaproponować współpracę z nami, zachęcamy Cię do kontaktu.

tel. kom.

+48 721 26 26 26

adres e-mail

info@justcare.pl

1

2

3

4

5

Grupa GET CHOICE

01

Dla kogo dedykujemy konferencję:

02

Czego dowiesz się podczas konferencji:

03

Poznaj prelegentów, którzy poprowadzą konferencję:

Grupa GET CHOICE

Marzena Anna Grochowska Get Choice z siedzibą w Gdyni, ul. Miła 3D/2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

 

 

Realizacja: Plutowski.pl

Marzena Grochowska

Magister pielęgniarstwa, trener, coach, brainolog, specjalista ds. bezpieczeństwa

 

Akredytowana trenerka odporności psychicznej. Autorka modelu budowania dobrostanu jednostki, współautorka książki GPS Szczęścia. Wykładowca akademicki na autorskim kierunku- brainologia w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu.

 

Od 1997 roku prowadzi projekty szkoleniowe dla środowiska medycznego m.in. o tematyce: opieka, pielęgnacja, ochrona zdrowia, rezerwa i zasoby poznawcze, kierunki działań terapeutycznych, prawa mieszkańca, budowa oferty i wizerunku placówki, innowacje wspierające opiekę senioralną.

 

Jedyna w Polsce Terapeutka Sztucznej inteligencji foki Paro do wspierania rezerwy poznawczej mózgu podopiecznych. Właścicielka marek Neurony Do Roboty oraz JustCare - profesjonalnie o opiece.

Dla kadry kierowniczej w Domach Pomocy Społecznej oraz dla osób zajmujących się promocją, marketingiem i szeroko rozumianym budowaniem wizerunku placówki opieki.

#OfertaDPS #NowoczesnyDPS #DobrePraktyki #ProfesjonalnieOOpiece #PracaZespołowa #WyzwaniaOpieki

I. Oferta DPS - wymysł czy konieczność?

Prelegent: Marzena Grochowska

 

 Jak komunikować swoją ofertę na rynku Opieki

 Lepsza oferta - co to znaczy dla klienta opieki?

 Wzrost konkurencyjności na rynku usług - jak go wypracować?
 Bo współpraca się opłaca, czyli kanały wsparcia naszych działań

 

BONUS 1 - 15% zniżki na karty do pracy z seniorem, służące do budowania rezerwy poznawczej seniora Wspominajki

 

 

II. Kontrola z Urzędu - i co dalej?

Gość specjalny! Magdalena Leońska

 

 Co oznacza standard w Domu Pomocy Społecznej?

 Na czym polegają czynności nadzorczo – kontrolne wojewody w Domu?

 Jaka jest różnica między kontrolą zapowiedzianą a niezapowiedzianą z urzędu wojewódzkiego?

 

 

III. Jak wspólnie osiągać cele wizerunkowe przy pomocy social mediów

Prelegent: Adam Plutowski


 Nie ma przypadków, czyli jak świadomie budować wizerunek placówki opiekuńczej w internecie - dobre praktyki

 Dlaczego warto zadbać o komunikację własnej kadry na Facebooku
 Jak użyć siły siły internetu do budowania ocieplonego wizerunku Domu Pomocy Społecznej

 

BONUS 2 - 10 pomysłów na posty na Facebooku Domu Pomocy Społecznej - materiał video

06

FAQ Najczęściej zadawane pytania:

1. Co otrzymam, biorąc udział? Czy ponoszę dodatkowe koszty?


Konferencja nie zawiera żadnych dodatkowych kosztów.

 

Za cenę zakupu otrzymujesz dostęp do konferencji dla swojego zespołu, a także:

 

- materiały dla uczestników;

- certyfikaty uczestnictwa;

 


2. Chcę zgłosić udział grupy moich pracowników. Jak to wygląda?


Po wypełnieniu formularza rejestracji, wysyłamy na maila szczegóły i prosimy żeby w informacji zwrotnej podać liczbę uczestników i ich nazwiska.

3. Czy otrzymam fakturę za zakup?


Tak, fakturę wyślemy w ciągu 24 godzin od otrzymania na naszego maila danych do faktury. Na podstawie faktury VAT poprosimy Cię o płatność na nasz numer rachunku bankowego.

 

Istnieje również możliwość zakupu udziału w konferencji indywidualnie przelewem elektronicznym. Wówczas automatycznie po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy fakturę na maila (szczegóły będą podane mailowo po rejestracji).

 


4. Jak skontaktować się z organizatorem? 


Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz je kierować telefonicznie - pod numerem: +48 603 852 367

 

lub mailowo: info@justcare.pl.

wracam do formularza rejestracji

+ żeby wziąć udział w konferencji wystarczy dostęp do Internetu

Proste kroki rejestracji

I. Wypełniasz formularz rejestracji

II. Wysyłamy szczegółowe informacje i fakturę

III. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymujesz link do konferencji na żywo

Jak szkolimy

Konkretne narzędzia

 

do wdrożenia natychmiast

w swojej pracy

Przykłady

najlepszych praktyk

 

pokazujemy wdrożone rozwiązania

Certyfikat, materiały

 

certyfikaty dla uczestników,

materiały do pobrania, bonusy

Adam Plutowski

Ekspert zarządzania marketingiem i komunikacją społeczną, specjalista nowych mediów, Facebook Pro + Instagram Pro

 

Od ponad 8 lat zawodowo zajmuje się marketingiem. Pracując na etacie odpowiedzialny był za pozyskiwanie uwagi klientów indywidualnych i biznesowych jednej z ogólnopolskich korporacji z branży rozrywkowej (laureat 2 konkursów na o najwyższą sprzedaż). Od ponad 4 lat rozwija marketing w mediach społecznościowych, realizując ponad 300 projektów marketingowych, prowadzonych dla klientów z różnych branż.

 

Właściciel dwóch marek: szkoleniowo-doradczej Consulting Adam Plutowski oraz usług marketingowych Social Media Fly, absolwent studiów II stopnia z Zarządzania ze specjalnością Marketing i Komunikacja Społeczna oraz studiów podyplomowych z Marketingu w Nowych Mediach. Certyfikowany uczestnik szkolenia “Facebook Pro + Instagram Pro”, współzałożyciel i członek zarządu Tczewskiego Klubu Biznesu, prelegent Domu Przedsiębiorcy w Tczewie i Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie.

Gość specjalny!

mgr Magdalena Leońska

Pracownik socjalny, pedagog opiekuńczo – wychowawczy, gerontopedagog

 

Od ponad 10 lat związana z pomocą społeczną, aktualnie zatrudniona na stanowisku inspektora wojewódzkiego w Oddziale Nadzoru i Kontroli w Pomocy Społecznej w Wydziale Polityki Społecznej Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, wcześniej pracowała jako kierownik zespołu opiekuńczego w jednym z domów pomocy społecznej w Poznaniu

 

Absolwentka studiów podyplomowych na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z zakresu geriatrii z elementami opieki długoterminowej i medycyny paliatywnej. Ukończyła szkolenie na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej – uzyskując uprawnienia do kierowania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej.

05

Sprawdź, co piszą o naszych szkoleniach:

1

2

3

4

5

"Firma GET CHOICE Innowacyjne Wsparcie Biznesu Marzena Anna Grochowska z siedzibą w Gdyni ul. Miła 3D/2 przeprowadziła dla pracowników Domu Pomocy Społecznej szkolenia. W ramach wyżej wymienionych aktywności firma zrealizowała usługi, które zostały bardzo wysoko ocenione, zarówno pod kątem ilości przekazywanej wiedzy, jak i korzyści wynikających z jakości szkolenia.   Prowadząca zajęcia, Pani Marzena Grochowska, wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć  - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych z użyciem sprzętu medycznego zwiększających tempo przyswajania wiedzy przez uczestników."

 

Magdalena Grenc

 

Główny Administrator Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie

"Szkolenia przygotowane i prowadzone przez GET CHOICE to bardzo cenne doświadczenie i wręcz niezbędne narzędzie do pracy w szeroko pojętym biznesie. Profesjonalizm w najlepszym wydaniu. Zajęcia są ciekawe, w dyskretny, ale skuteczny sposób wymuszają aktywność i zaangażowanie nawet najbardziej opornych. Co ciekawe - poważna wiedza przekazywana bez zadęcia! Polecam gorąco!"

 

Bogna Kozłowska

 

Współwłaścicielka Domu Seniora Activ Senior Gdańsk

"Just Care Grupa GET CHOICE Marzena Anna Grochowska przeprowadziła w naszej placówce szkolenie Protokół Stambulski w DPS. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny, z dużym zaangażowaniem oraz zgodnie z przedstawionym programem. Z pełną odpowiedzialnością rekomendujemy Just Care Grupa GET CHOICE jako rzetelną firmę godną zaufania i polecenia jako partnera w zakresie organizowania i przeprowadzenia szkoleń tematycznych dla placówek pomocy społecznej."

 

Anna Szwedowska

Dyrektor DPS w Szpęgawsku

"Pani Marzena zawsze z ogromną energią i profesjonalizmem przekazuje swoja wiedzę. Forma warsztatowa szkoleń pozwala na kreatywne uczestnictwo, zmusza do myślenia i poszukiwania rozwiązań. Szkolenia przygotowane i przeprowadzone w sposób rzetelny i profesjonalny. Nabyta wiedza z zakresu Protokołu Stambulskiego bardzo przydatna i niezmiernie ważna dla osób pracujących w domu pomocy społecznej."

 

Tatiana Czapska

Kierownik Działu Opiekuńczego, DPS Pelplin

„Szkolenia organizowane przez GET CHOICE to profesjonalnie, na wysoki poziomie i w dostępny dla wszystkich, przygotowany materiał merytoryczny. Odpowiada na aktualne problemy, wsłuchuje się w głosy uczestników. Doświadczenie oraz empatyczna prowadząca sprawia, że pracownicy z wielkim zaangażowaniem uczestniczą w szkoleniach. Dziękujemy za wieloletnią współpracę i polecamy wszystkim zainteresowanym.”

 

Mariola Ludwicka

 

Kierownik Działu Terapeutyczno - Opiekuńczego Domu Pomocy Społecznej w Sopocie

19.09.2022, godz. 11:00

Certyfikat uczestnictwa

Konferencja online na żywo!

Cena: 107 PLN / os.

Zapisz się

Zapisz się

Konferencja online

Nowoczesna oferta Domu Pomocy Społecznej

 

- najlepsze praktyki

Personalizacja oferty, świadome budowanie wizerunku, prawidłowa komunikacja zespołu w Internecie

04

Zapisz się na konferencję

 

Nowoczesna oferta Domu Pomocy Społecznej - najlepsze praktyki

Termin konferencji: 19 września 2022, godz. 11:00

Cena dla jednego uczestnika: 107 PLN

 

Dzięki konferencji:

 

 Nauczysz się tworzyć oferty w oparciu o konkretne potrzeby klientów
 Poznasz skuteczne praktyki świadomego budowania wizerunku placówki

 Dowiesz się, jak zadbać o prawidłową komunikację zespołu w Internecie

 

W ramach udziału otrzymasz:

 

 sprawdzoną wiedzę popartą praktycznymi rozwiązaniami w biznesie

 materiały i bonusy pozwalające wykorzystać wiedzę w praktyce

 certyfikat uczestnictwa i uzyskania dodatkowych kompetencji

Formularz rejestracji

 

Wpisz dane osoby do kontaktu w sprawie konferencji. Na wskazanego maila otrzymasz informacje szczegółowe.

*podana cena brutto (wraz z podatkiem VAT 23%)

Przed zamówieniem konferencji zapoznaj się z naszym regulaminem zakupu >>