Grupa GET CHOICE
Marzena Anna Grochowska Get Choice z siedzibą w Gdyni, ul. Miła 3D/2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.
Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)
Realizacja: Plutowski.pl
Marzena Anna Grochowska Get Choice z siedzibą w Gdyni, ul. Miła 3D/2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.
Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)
Realizacja: Plutowski.pl
"Firma GET CHOICE Innowacyjne Wsparcie Biznesu Marzena Anna Grochowska z siedzibą w Gdyni ul. Miła 3D/2 przeprowadziła dla pracowników Domu Pomocy Społecznej szkolenia. W ramach wyżej wymienionych aktywności firma zrealizowała usługi, które zostały bardzo wysoko ocenione, zarówno pod kątem ilości przekazywanej wiedzy, jak i korzyści wynikających z jakości szkolenia. Prowadząca zajęcia, Pani Marzena Grochowska, wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych z użyciem sprzętu medycznego zwiększających tempo przyswajania wiedzy przez uczestników."
Magdalena Grenc
Główny Administrator Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie
"Szkolenia przygotowane i prowadzone przez GET CHOICE to bardzo cenne doświadczenie i wręcz niezbędne narzędzie do pracy w szeroko pojętym biznesie. Profesjonalizm w najlepszym wydaniu. Zajęcia są ciekawe, w dyskretny, ale skuteczny sposób wymuszają aktywność i zaangażowanie nawet najbardziej opornych. Co ciekawe - poważna wiedza przekazywana bez zadęcia! Polecam gorąco!"
Bogna Kozłowska
Współwłaścicielka Domu Seniora Activ Senior Gdańsk
"Just Care Grupa GET CHOICE Marzena Anna Grochowska przeprowadziła w naszej placówce szkolenie Protokół Stambulski w DPS. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny, z dużym zaangażowaniem oraz zgodnie z przedstawionym programem. Z pełną odpowiedzialnością rekomendujemy Just Care Grupa GET CHOICE jako rzetelną firmę godną zaufania i polecenia jako partnera w zakresie organizowania i przeprowadzenia szkoleń tematycznych dla placówek pomocy społecznej."
Anna Szwedowska
Dyrektor DPS w Szpęgawsku
"Pani Marzena zawsze z ogromną energią i profesjonalizmem przekazuje swoja wiedzę. Forma warsztatowa szkoleń pozwala na kreatywne uczestnictwo, zmusza do myślenia i poszukiwania rozwiązań. Szkolenia przygotowane i przeprowadzone w sposób rzetelny i profesjonalny. Nabyta wiedza z zakresu Protokołu Stambulskiego bardzo przydatna i niezmiernie ważna dla osób pracujących w domu pomocy społecznej."
Tatiana Czapska
Kierownik Działu Opiekuńczego, DPS Pelplin
„Szkolenia organizowane przez GET CHOICE to profesjonalnie, na wysoki poziomie i w dostępny dla wszystkich, przygotowany materiał merytoryczny. Odpowiada na aktualne problemy, wsłuchuje się w głosy uczestników. Doświadczenie oraz empatyczna prowadząca sprawia, że pracownicy z wielkim zaangażowaniem uczestniczą w szkoleniach. Dziękujemy za wieloletnią współpracę i polecamy wszystkim zainteresowanym.”
Mariola Ludwicka
Kierownik Działu Terapeutyczno - Opiekuńczego Domu Pomocy Społecznej w Sopocie
Jeśli masz do nas dodatkowe pytania lub chcesz zaproponować współpracę z nami, zachęcamy Cię do kontaktu.
tel. kom.
+48 721 26 26 26
adres e-mail
info@justcare.pl
Grupa GET CHOICE
01
Dla kogo dedykujemy konferencję:
02
Czego dowiesz się podczas konferencji:
03
Poznaj prelegentów, którzy poprowadzą konferencję:
Grupa GET CHOICE
Marzena Anna Grochowska Get Choice z siedzibą w Gdyni, ul. Miła 3D/2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.
Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)
Realizacja: Plutowski.pl
Marzena Grochowska
Magister pielęgniarstwa, trener, coach, brainolog, specjalista ds. bezpieczeństwa
Akredytowana trenerka odporności psychicznej. Autorka modelu budowania dobrostanu jednostki, współautorka książki GPS Szczęścia. Wykładowca akademicki na autorskim kierunku- brainologia w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu.
Od 1997 roku prowadzi projekty szkoleniowe dla środowiska medycznego m.in. o tematyce: opieka, pielęgnacja, ochrona zdrowia, rezerwa i zasoby poznawcze, kierunki działań terapeutycznych, prawa mieszkańca, budowa oferty i wizerunku placówki, innowacje wspierające opiekę senioralną.
Jedyna w Polsce Terapeutka Sztucznej inteligencji foki Paro do wspierania rezerwy poznawczej mózgu podopiecznych. Właścicielka marek Neurony Do Roboty oraz JustCare - profesjonalnie o opiece.
Dla kadry kierowniczej w Domach Pomocy Społecznej oraz dla osób zajmujących się promocją, marketingiem i szeroko rozumianym budowaniem wizerunku placówki opieki.
#OfertaDPS #NowoczesnyDPS #DobrePraktyki #ProfesjonalnieOOpiece #PracaZespołowa #WyzwaniaOpieki
I. Oferta DPS - wymysł czy konieczność?
Prelegent: Marzena Grochowska
Jak komunikować swoją ofertę na rynku Opieki
Lepsza oferta - co to znaczy dla klienta opieki?
BONUS 1 - 15% zniżki na karty do pracy z seniorem, służące do budowania rezerwy poznawczej seniora Wspominajki
II. Kontrola z Urzędu - i co dalej?
Gość specjalny! Magdalena Leońska
Co oznacza standard w Domu Pomocy Społecznej?
Na czym polegają czynności nadzorczo – kontrolne wojewody w Domu?
Jaka jest różnica między kontrolą zapowiedzianą a niezapowiedzianą z urzędu wojewódzkiego?
III. Jak wspólnie osiągać cele wizerunkowe przy pomocy social mediów
Prelegent: Adam Plutowski
Nie ma przypadków, czyli jak świadomie budować wizerunek placówki opiekuńczej w internecie - dobre praktyki
Dlaczego warto zadbać o komunikację własnej kadry na Facebooku
Jak użyć siły siły internetu do budowania ocieplonego wizerunku Domu Pomocy Społecznej
BONUS 2 - 10 pomysłów na posty na Facebooku Domu Pomocy Społecznej - materiał video
06
FAQ Najczęściej zadawane pytania:
1. Co otrzymam, biorąc udział? Czy ponoszę dodatkowe koszty?
Konferencja nie zawiera żadnych dodatkowych kosztów.
Za cenę zakupu otrzymujesz dostęp do konferencji dla swojego zespołu, a także:
- materiały dla uczestników;
- certyfikaty uczestnictwa;
2. Chcę zgłosić udział grupy moich pracowników. Jak to wygląda?
Po wypełnieniu formularza rejestracji, wysyłamy na maila szczegóły i prosimy żeby w informacji zwrotnej podać liczbę uczestników i ich nazwiska.
3. Czy otrzymam fakturę za zakup?
Tak, fakturę wyślemy w ciągu 24 godzin od otrzymania na naszego maila danych do faktury. Na podstawie faktury VAT poprosimy Cię o płatność na nasz numer rachunku bankowego.
Istnieje również możliwość zakupu udziału w konferencji indywidualnie przelewem elektronicznym. Wówczas automatycznie po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy fakturę na maila (szczegóły będą podane mailowo po rejestracji).
4. Jak skontaktować się z organizatorem?
Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz je kierować telefonicznie - pod numerem: +48 603 852 367
lub mailowo: info@justcare.pl.
+ żeby wziąć udział w konferencji wystarczy dostęp do Internetu
Proste kroki rejestracji
I. Wypełniasz formularz rejestracji
II. Wysyłamy szczegółowe informacje i fakturę
III. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymujesz link do konferencji na żywo
Jak szkolimy
Konkretne narzędzia
do wdrożenia natychmiast
w swojej pracy
Przykłady
najlepszych praktyk
pokazujemy wdrożone rozwiązania
Certyfikat, materiały
certyfikaty dla uczestników,
materiały do pobrania, bonusy
Adam Plutowski
Ekspert zarządzania marketingiem i komunikacją społeczną, specjalista nowych mediów, Facebook Pro + Instagram Pro
Od ponad 8 lat zawodowo zajmuje się marketingiem. Pracując na etacie odpowiedzialny był za pozyskiwanie uwagi klientów indywidualnych i biznesowych jednej z ogólnopolskich korporacji z branży rozrywkowej (laureat 2 konkursów na o najwyższą sprzedaż). Od ponad 4 lat rozwija marketing w mediach społecznościowych, realizując ponad 300 projektów marketingowych, prowadzonych dla klientów z różnych branż.
Właściciel dwóch marek: szkoleniowo-doradczej Consulting Adam Plutowski oraz usług marketingowych Social Media Fly, absolwent studiów II stopnia z Zarządzania ze specjalnością Marketing i Komunikacja Społeczna oraz studiów podyplomowych z Marketingu w Nowych Mediach. Certyfikowany uczestnik szkolenia “Facebook Pro + Instagram Pro”, współzałożyciel i członek zarządu Tczewskiego Klubu Biznesu, prelegent Domu Przedsiębiorcy w Tczewie i Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie.
Gość specjalny!
mgr Magdalena Leońska
Pracownik socjalny, pedagog opiekuńczo – wychowawczy, gerontopedagog
Od ponad 10 lat związana z pomocą społeczną, aktualnie zatrudniona na stanowisku inspektora wojewódzkiego w Oddziale Nadzoru i Kontroli w Pomocy Społecznej w Wydziale Polityki Społecznej Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, wcześniej pracowała jako kierownik zespołu opiekuńczego w jednym z domów pomocy społecznej w Poznaniu
Absolwentka studiów podyplomowych na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z zakresu geriatrii z elementami opieki długoterminowej i medycyny paliatywnej. Ukończyła szkolenie na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej – uzyskując uprawnienia do kierowania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej.
05