Grupa GET CHOICE

Marzena Anna Grochowska Get Choice z siedzibą w Gdyni, ul. Miła 3D/2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

 

 

Realizacja: Plutowski.pl

Marzena Anna Grochowska Get Choice z siedzibą w Gdyni, ul. Miła 3D/2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

 

 

Realizacja: Plutowski.pl

JustCare

Szkolenia

Pomoc terapeutyczne

Nasze platformy

Opinie o naszych szkoleniach:

"Firma GET CHOICE Innowacyjne Wsparcie Biznesu Marzena Anna Grochowska z siedzibą w Gdyni ul. Miła 3D/2 przeprowadziła dla pracowników Domu Pomocy Społecznej szkolenia. W ramach wyżej wymienionych aktywności firma zrealizowała usługi, które zostały bardzo wysoko ocenione, zarówno pod kątem ilości przekazywanej wiedzy, jak i korzyści wynikających z jakości szkolenia.   Prowadząca zajęcia, Pani Marzena Grochowska, wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć  - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych z użyciem sprzętu medycznego zwiększających tempo przyswajania wiedzy przez uczestników."

 

Magdalena Grenc

 

Główny Administrator Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie

"Szkolenia przygotowane i prowadzone przez GET CHOICE to bardzo cenne doświadczenie i wręcz niezbędne narzędzie do pracy w szeroko pojętym biznesie. Profesjonalizm w najlepszym wydaniu. Zajęcia są ciekawe, w dyskretny, ale skuteczny sposób wymuszają aktywność i zaangażowanie nawet najbardziej opornych. Co ciekawe - poważna wiedza przekazywana bez zadęcia! Polecam gorąco!"

 

Bogna Kozłowska

 

Współwłaścicielka Domu Seniora Activ Senior Gdańsk

"Just Care Grupa GET CHOICE Marzena Anna Grochowska przeprowadziła w naszej placówce szkolenie Protokół Stambulski w DPS. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny, z dużym zaangażowaniem oraz zgodnie z przedstawionym programem. Z pełną odpowiedzialnością rekomendujemy Just Care Grupa GET CHOICE jako rzetelną firmę godną zaufania i polecenia jako partnera w zakresie organizowania i przeprowadzenia szkoleń tematycznych dla placówek pomocy społecznej."

 

Anna Szwedowska

Dyrektor DPS w Szpęgawsku

"Pani Marzena zawsze z ogromną energią i profesjonalizmem przekazuje swoja wiedzę. Forma warsztatowa szkoleń pozwala na kreatywne uczestnictwo, zmusza do myślenia i poszukiwania rozwiązań. Szkolenia przygotowane i przeprowadzone w sposób rzetelny i profesjonalny. Nabyta wiedza z zakresu Protokołu Stambulskiego bardzo przydatna i niezmiernie ważna dla osób pracujących w domu pomocy społecznej."

 

Tatiana Czapska

Kierownik Działu Opiekuńczego, DPS Pelplin

„Szkolenia organizowane przez GET CHOICE to profesjonalnie, na wysoki poziomie i w dostępny dla wszystkich, przygotowany materiał merytoryczny. Odpowiada na aktualne problemy, wsłuchuje się w głosy uczestników. Doświadczenie oraz empatyczna prowadząca sprawia, że pracownicy z wielkim zaangażowaniem uczestniczą w szkoleniach. Dziękujemy za wieloletnią współpracę i polecamy wszystkim zainteresowanym.”

 

Mariola Ludwicka

 

Kierownik Działu Terapeutyczno - Opiekuńczego Domu Pomocy Społecznej w Sopocie

Skontaktuj się z nami
Zapisz się do newslettera

Jeśli masz do nas dodatkowe pytania lub chcesz zaproponować współpracę z nami, zachęcamy Cię do kontaktu.

tel. kom.

+48 721 26 26 26

adres e-mail

info@justcare.pl

1

2

3

4

5

Alternatywne

i wspomagające sposoby komunikacji

 

Wzbogać swój warsztat pracy

o metody komunikacji, które pozwolą na porozumiewanie się

z osobami z ograniczeniami mowy, słuchu za pomocą gestów, obrazów, znaków, symbolów, przedmiotów.


Obowiązek uczestnictwa zespołu terapeutyczno – opiekuńczego

w szkoleniu z tego zakresu reguluje Rozporządzenie w sprawie domów pomocy społecznej.

 

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

 

 Jak komunikacja alternatywna

i wspomagająca (ACC) pomaga

w wyrażaniu swoich potrzeb, myśli, uczuć oraz pokonywać bariery komunikacyjne

 Poznasz możliwości skutecznego zastosowania ACC

 Dowiesz się w jaki sposób pomóc osobom z ograniczeniami mowy porozumiewać się z otoczeniem

 

 

Dla kogo szkolenie?

 

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących z osobami wymagającymi komunikacji wspomagającej i alternatywnej (terapeuci, opiekunowie, pracownicy socjalni, personel medyczny), w szczególności pracujący z osobami z porażeniem mózgowym, zaburzeniami mowy, upośledzeniem umysłowym, autyzmem, po urazach mózgu.



Bonus! Każdy uczestnik szkolenia otrzyma dostęp do bezpłatnego szkolenia - pobudzanie zasobów poznawczych osób starszych (Wspominajki)
 

 

Plan szkolenia:

 

1. Czym jest komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC)?

2. Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się

– definicje, rodzaje metod.

3. Odbiorcy komunikacji ACC.

4. Metody i techniki komunikacji ACC.

5. Wdrożenie metod ACC.
 

Prowadzący:

Marzena Grochowska

Alternatywne

i wspomagające sposoby komunikacji

 

Wzbogać swój warsztat pracy o metody komunikacji, które pozwolą na porozumiewanie się z osobami

z ograniczeniami mowy, słuchu za pomocą gestów, obrazów, znaków, symbolów, przedmiotów.


Obowiązek uczestnictwa zespołu terapeutyczno

– opiekuńczego w szkoleniu z tego zakresu reguluje Rozporządzenie w sprawie domów pomocy społecznej.

 

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

 

 Jak komunikacja alternatywna i wspomagająca (ACC) pomaga w wyrażaniu swoich potrzeb, myśli, uczuć oraz pokonywać bariery komunikacyjne

 Poznasz możliwości skutecznego zastosowania ACC

 Dowiesz się w jaki sposób pomóc osobom

z ograniczeniami mowy porozumiewać się

z otoczeniem

 

 

Dla kogo szkolenie?

 

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących

z osobami wymagającymi komunikacji wspomagającej i alternatywnej (terapeuci, opiekunowie, pracownicy socjalni, personel medyczny), w szczególności pracujący z osobami z porażeniem mózgowym, zaburzeniami mowy, upośledzeniem umysłowym, autyzmem, po urazach mózgu.



Bonus! Każdy uczestnik szkolenia otrzyma dostęp

do bezpłatnego szkolenia - pobudzanie zasobów poznawczych osób starszych (Wspominajki)
 

 

Plan szkolenia:

 

1. Czym jest komunikacja wspomagająca

i alternatywna (AAC)?

2. Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się – definicje, rodzaje metod.

3. Odbiorcy komunikacji ACC.

4. Metody i techniki komunikacji ACC.

5. Wdrożenie metod ACC.
 

Prowadzący:

Marzena Grochowska

Trening pozawerbalnych metod komunikacji

z mieszkańcem (warsztat praktyczny)

 

Wykorzystuj świadomie elementy mowy ciała. Zdobądź praktyczną wiedzę dotyczącą komunikacji niewerbalnej z uwzględnieniem specyfiki pracy w opiece i pomocy społecznej. Reaguj na stany emocjonalne i zwiększ efektywność komunikacji z podopiecznymi.


Obowiązek uczestnictwa zespołu terapeutyczno – opiekuńczego

w szkoleniu z tego zakresu reguluje Rozporządzenie MRPiPS

z dn. 18.12.2018r.) w sprawie środowiskowych domów samopomocy.

 

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

 

 Jak komunikacja pozawerbalna wspomaga wyrażanie swoich potrzeb, myśli, emocji, oczekiwaniach, intencjach

 Poznasz możliwości skutecznego zastosowania i odczytywania komunikatów niewerbalnych

 Dowiesz jakie znaczenie mają najczęściej używane gesty i w jaki sposób wykorzystać mowę ciała

w kontakcie z podopiecznym

 

 

Dla kogo szkolenie?

 

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących z osobami wymagającymi komunikacji pozawerbalnej: terapeuci, opiekunowie, pracownicy socjalni, personel medyczny.
 

Bonus! Każdy uczestnik szkolenia otrzyma gotowy algorytm postępowania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz dostęp do bezpłatnego szkolenia Pobudzanie zasobów poznawczych osób starszych (Wspominajki).

 

 

Plan szkolenia:

 

 Czym jest komunikacja pozawerbalna (definicja, znaczenie).

 Style komunikacji pozawerbalnej.

 Funkcje komunikacji pozawerbalnej.

 Komunikaty niewerbalne.

 Komunikaty interakcyjne.

 Zakłócenia komunikacji.

 Język twarzy.

 Dobre praktyki w komunikacji pozawerbalnej.

 


Umiejętności trenowane podczas egzaminu:

 

1. Mimika (wyraz twarzy); stany emocjonalne, postawy

2. Pantomimika (gesty)

3. Kontakt wzrokowy – regulacja rozmowy – zainteresowanie, nawiązanie, podtrzymanie komunikacji; zmiany wielkości źrenic – uwaga wzrokowa

4. Relacje przestrzenne

– odzwierciedlenie relacji

w strukturyzowaniu przestrzeni, dystanse personalne

5. Dotyk – aktywny, pasywny, wzajemny – bliskość, dotyk zinstytucjonalizowany, zrytualizowany
 

Prowadzący:

Marzena Grochowska

 

Cena: 2300,00 PLN (dla grupy max. 20 os.)

Trening pozawerbalnych metod komunikacji

z mieszkańcem (warsztat praktyczny)

 

Wykorzystuj świadomie elementy mowy ciała. Zdobądź praktyczną wiedzę dotyczącą komunikacji niewerbalnej z uwzględnieniem specyfiki pracy

w opiece i pomocy społecznej. Reaguj na stany emocjonalne i zwiększ efektywność komunikacji

z podopiecznymi.


Obowiązek uczestnictwa zespołu terapeutyczno

– opiekuńczego w szkoleniu z tego zakresu reguluje Rozporządzenie MRPiPS z dn. 18.12.2018r.) w sprawie środowiskowych domów samopomocy.

 

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

 

 Jak komunikacja pozawerbalna wspomaga wyrażanie swoich potrzeb, myśli, emocji, oczekiwaniach, intencjach

 Poznasz możliwości skutecznego zastosowania

i odczytywania komunikatów niewerbalnych

 Dowiesz jakie znaczenie mają najczęściej używane gesty i w jaki sposób wykorzystać mowę ciała

w kontakcie z podopiecznym

 

 

Dla kogo szkolenie?

 

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących

z osobami wymagającymi komunikacji pozawerbalnej: terapeuci, opiekunowie, pracownicy socjalni, personel medyczny.
 

Bonus! Każdy uczestnik szkolenia otrzyma gotowy algorytm postępowania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz dostęp do bezpłatnego szkolenia - pobudzanie zasobów poznawczych osób starszych (Wspominajki).

 

 

Plan szkolenia:

 

 Czym jest komunikacja pozawerbalna (definicja, znaczenie).

 Style komunikacji pozawerbalnej.

 Funkcje komunikacji pozawerbalnej.

 Komunikaty niewerbalne.

 Komunikaty interakcyjne.

 Zakłócenia komunikacji.

 Język twarzy.

 Dobre praktyki w komunikacji pozawerbalnej.

 


Umiejętności trenowane podczas egzaminu:

 

1. Mimika (wyraz twarzy); stany emocjonalne, postawy

2. Pantomimika (gesty)

3. Kontakt wzrokowy – regulacja rozmowy

– zainteresowanie, nawiązanie, podtrzymanie komunikacji; zmiany wielkości źrenic – uwaga wzrokowa

4. Relacje przestrzenne – odzwierciedlenie relacji

w strukturyzowaniu przestrzeni, dystanse personalne

5. Dotyk – aktywny, pasywny, wzajemny – bliskość, dotyk zinstytucjonalizowany, zrytualizowany
 

Prowadzący:

Marzena Grochowska

 

Cena: 2300,00 PLN (dla grupy max. 20 os.)

Skorzystaj z bezpłatnego szkolenia!

Odbieram

Masz pytania?

+48 721 26 26 26

Grupa GET CHOICE

Skorzystaj z bezpłatnego szkolenia!

Grupa GET CHOICE

Odbieram

Szkolenia dla Opiekunów
Stacjonarne / webinary / szkolenia video

Kliknij w interesujące Cię szkolenie i poznaj szczegóły: