Grupa GET CHOICE

Marzena Anna Grochowska Get Choice z siedzibą w Gdyni, ul. Miła 3D/2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

 

 

Realizacja: Plutowski.pl

Marzena Anna Grochowska Get Choice z siedzibą w Gdyni, ul. Miła 3D/2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

 

 

Realizacja: Plutowski.pl

JustCare

Szkolenia

Pomoc terapeutyczne

Nasze platformy

Opinie o naszych szkoleniach:

"Firma GET CHOICE Innowacyjne Wsparcie Biznesu Marzena Anna Grochowska z siedzibą w Gdyni ul. Miła 3D/2 przeprowadziła dla pracowników Domu Pomocy Społecznej szkolenia. W ramach wyżej wymienionych aktywności firma zrealizowała usługi, które zostały bardzo wysoko ocenione, zarówno pod kątem ilości przekazywanej wiedzy, jak i korzyści wynikających z jakości szkolenia.   Prowadząca zajęcia, Pani Marzena Grochowska, wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć  - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych z użyciem sprzętu medycznego zwiększających tempo przyswajania wiedzy przez uczestników."

 

Magdalena Grenc

 

Główny Administrator Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie

"Szkolenia przygotowane i prowadzone przez GET CHOICE to bardzo cenne doświadczenie i wręcz niezbędne narzędzie do pracy w szeroko pojętym biznesie. Profesjonalizm w najlepszym wydaniu. Zajęcia są ciekawe, w dyskretny, ale skuteczny sposób wymuszają aktywność i zaangażowanie nawet najbardziej opornych. Co ciekawe - poważna wiedza przekazywana bez zadęcia! Polecam gorąco!"

 

Bogna Kozłowska

 

Współwłaścicielka Domu Seniora Activ Senior Gdańsk

"Just Care Grupa GET CHOICE Marzena Anna Grochowska przeprowadziła w naszej placówce szkolenie Protokół Stambulski w DPS. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny, z dużym zaangażowaniem oraz zgodnie z przedstawionym programem. Z pełną odpowiedzialnością rekomendujemy Just Care Grupa GET CHOICE jako rzetelną firmę godną zaufania i polecenia jako partnera w zakresie organizowania i przeprowadzenia szkoleń tematycznych dla placówek pomocy społecznej."

 

Anna Szwedowska

Dyrektor DPS w Szpęgawsku

"Pani Marzena zawsze z ogromną energią i profesjonalizmem przekazuje swoja wiedzę. Forma warsztatowa szkoleń pozwala na kreatywne uczestnictwo, zmusza do myślenia i poszukiwania rozwiązań. Szkolenia przygotowane i przeprowadzone w sposób rzetelny i profesjonalny. Nabyta wiedza z zakresu Protokołu Stambulskiego bardzo przydatna i niezmiernie ważna dla osób pracujących w domu pomocy społecznej."

 

Tatiana Czapska

Kierownik Działu Opiekuńczego, DPS Pelplin

„Szkolenia organizowane przez GET CHOICE to profesjonalnie, na wysoki poziomie i w dostępny dla wszystkich, przygotowany materiał merytoryczny. Odpowiada na aktualne problemy, wsłuchuje się w głosy uczestników. Doświadczenie oraz empatyczna prowadząca sprawia, że pracownicy z wielkim zaangażowaniem uczestniczą w szkoleniach. Dziękujemy za wieloletnią współpracę i polecamy wszystkim zainteresowanym.”

 

Mariola Ludwicka

 

Kierownik Działu Terapeutyczno - Opiekuńczego Domu Pomocy Społecznej w Sopocie

Skontaktuj się z nami
Zapisz się do newslettera

Jeśli masz do nas dodatkowe pytania lub chcesz zaproponować współpracę z nami, zachęcamy Cię do kontaktu.

tel. kom.

+48 721 26 26 26

adres e-mail

info@justcare.pl

Najczęściej zadawane pytania:

 


Co otrzymam, zakupując szkolenie? Czy ponoszę dodatkowe koszty? (opcja dla webinariów dla placówek)


Szkolenie nie zawiera żadnych dodatkowych kosztów.

 

Za cenę zakupu otrzymujesz kompleksową realizację szkolenia dla swojego zespołu, w skład której wchodzi:

- konsultacja celów i organizacji szkolenia;

- realizacja szkolenia w dogodnym, ustalonym wspólnie terminie;

- na wskazany adres e-mail - certyfikaty wszystkich uczestników i materiały dodatkowe (jeśli są przewidziane), które możesz pobrać / wydrukować / przekazać uczestnikom;

- informację zwrotną na temat szkolenia od prowadzącego.

 


Chcę przeszkolić grupę pracowników. Jak to wygląda?


Po przejściu do strony zakupu (Kup teraz >>), wybierz ilość produktu. Ilość produktu to ilość osób, które wezmą udział w szkoleniu i otrzymają dostęp do materiałów. Następnie napisz na email: szkolenia@justcare.pl listę osób do przeszkolenia (imię i nazwisko) oraz proponowany termin szkolenia. W ciągu 24 godzin na adres e-mail, wskazany przy zamówieniu, otrzymasz wszelkie kwestie organizacyjne.

Czy otrzymam fakturę za zakup szkolenia?


Tak, automatycznie po zakupie szkolenia, na dane wskazane przy zamówieniu wyślemy fakturę.

 

 

Jak długo mam dostęp do szkolenia po jego zakupie? (opcja dla wideo szkolenia)


Po zakupie szkolenia masz 3-miesięczny dostęp do szkolenia. Możesz wracać do poszczególnych modułów i materiałów.

 


Jak skontaktować się z organizatorem? (opcja dla webinariów dla placówek)


Telefonicznie - pod numerem:

+48 721 26 26 26

 

lub mailowo:
szkolenia@justcare.pl

1

2

3

4

5

I. Administrator danych osobowych

 

Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) jest Marzena Grochowska wykonująca działalność gospodarczą pod firmą Marzena Anna Grochowska Get Choice pod adresem ul. Miła 3D lok. 2, 81-549 Gdynia, NIP: 8791776390, REGON: 222007220.

 

 Dane kontaktowe administratora danych: telefon: +48 603 852 367, adres e-mail: szkolenia@getchoice.pl.

Administrator w myśl art. 32 ust. 1 RODO przestrzega zasady ochrony danych osobowych oraz stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapobieżenia przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utraty, modyfikacji, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzoną działalnością.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu nawiązania współpracy i/lub zawarcia umowy z administratorem danych.

 

Administrator danych przetwarza dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnych do prawidłowego świadczenia usług lub podjęcia czynności na żądanie osoby, której dane dotyczą.

 

 

II. Cel i podstawy przetwarzania danych osobowych

 

Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:

 

- przygotowanie oferty handlowej w odpowiedzi na zainteresowanie klienta, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

- świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Portalu internetowego, na podstawie zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

- obsługa procesu reklamacyjnego, na podstawie obowiązku ciążącym na administratorze danych w związku z obowiązującymi przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

- rachunkowych związanych z wystawianiem i przyjmowaniem dokumentów rozliczeniowych, na podstawie przepisów prawa podatkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

- archiwizacja danych dla ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami lub potrzeby wykazania faktów, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit f RODO);

- kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w szczególności w odpowiedzi na zapytania kierowane do administratora danych, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

- przesyłanie informacji technicznych dotyczących funkcjonowania Portalu internetowego i usług, z których korzysta klient, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

- marketing produktów własnych administratora danych, co jest jego prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) lub odbywa się na podstawie uprzednio udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

 

 

III. Odbiorcy danych. Przekazywanie danych do państw trzecich

 

Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez administratora danych mogą być podmioty współpracujące z administratorem danych, gdy jest to niezbędne do realizacji umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą.

Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez administratora danych mogą być również podwykonawcy – podmioty, z których usług korzysta administrator danych przy przetwarzaniu danych np. biura rachunkowe, kancelarie prawne, podmioty świadczące usługi IT (w tym usługi hostingowe).

 

Administrator danych może być zobowiązany do udostepnienia danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności do udostępnienia danych osobowych uprawnionym organom lub instytucjom państwowym. 

 

Dane osobowe mogą zostać przekazane do podmiotu mającego siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym tj. do Google LLC lub Facebook Inc. Przekazanie danych następuje w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych zatwierdzone przez Komisję Europejską.

 

 

IV. Okres przechowywania danych osobowych

 

Administrator danych przechowuje dane osobowe przez okres obowiązywania umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą oraz po zakończeniu jej obowiązywania w celach związanych z dochodzeniem roszczeń związanych z umową, wykonania obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, ale przez czas nie dłuższy niż termin przedawnienia zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

 

Administrator danych przechowuje dane osobowe znajdujące się na dokumentach rozliczeniowych (np. faktury) przez okres czasu wskazany przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawą o rachunkowości.

Administrator danych przechowuje dane osobowe przetwarzane w celach marketingowych przez okres lat 10, jednak nie dalej niż do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

Administrator danych przechowuje dane osobowe w celach innych niż wskazane w ust. 1-3 przez okres 3 lat, chyba że wcześniej wycofano zgodę na przetwarzanie danych, a przetwarzanie danych nie może być kontynuowane na innej podstawie niż zgoda osoby, której dane dotyczą.

 

 

V. Uprawnienia osoby, której dane dotyczą

 

1. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:

 

- dostępu – uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania (art. 15 RODO);

- do otrzymania kopii danych – uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym pierwsza kopia jest bezpłatna, a za kolejne kopie administrator może nałożyć opłatę w rozsądnej wysokości wynikającą z kosztów administracyjnych (art. 15 ust. 3 RODO);

- do sprostowania – żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe lub uzupełnienia niekompletnych danych (art. 16 RODO);

- do usunięcia danych – żądania usunięcia jej danych osobowych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO);

- do ograniczenia przetwarzania – żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO), gdy: a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych, b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając ograniczenia ich wykorzystywania, c) administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;

- do przenoszenia danych – otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych jej dotyczących, które dostarczyła administratorowi, oraz żądania przesłania tych danych innemu administratorowi, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą lub umowy z nią zawartej oraz jeżeli dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO);

- do sprzeciwu – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych w prawnie uzasadnionych celach administratora, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania. Wówczas administrator dokonuje oceny istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osób, których dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną interesy osoby, której dane dotyczą, będą ważniejsze od interesów administratora, administrator będzie zobowiązany zaprzestać przetwarzania danych w tych celach (art. 21 RODO).

 

Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe, z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

 

 

VI. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Profilowanie

 

Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób automatyczny, w tym poprzez profilowanie.

 

 

VII. Wtyczki Facebook

 

Administrator korzysta z wtyczki społecznościowej (ang. Social Plugins) portalu społecznościowego Facebook.com.Wtyczki są oznaczone logo portalu, jego ikoną lub też dodatkiem "Facebook Social Plugin". W przypadku uruchomienia przez użytkownika strony internetowej, która zawiera taką wtyczkę, przeglądarka utworzy bezpośrednie połączenie z serwerem Facebook. Zawartość wtyczki zostaje przez portal Facebook.com bezpośrednio przekazana do przeglądarki i przez nią włączona w stronę internetową. Administrator nie ma w tym zakresie żadnego wpływu na rozmiar danych, które Facebook pobiera za pomocą tej wtyczki.

 

Jeśli użytkownik jest członkiem Facebooka ale nie chce, by portal kojarzył zgromadzone dane użytkownika, może dokonać na swoim koncie na Facebook’u odpowiednich ustawień.

 

Za udzielanie dostępu do danych użytkowania udostępnionych przez użytkownika Facebook’owi odpowiada ten podmiot i w przypadku wątpliwości należy zwrócić się do bezpośrednio do tego podmiotu albo dokonać zmian w ustawieniach konta na Facebook’u.

 

 

VII. Inne istotne techniki marketingowe

 

Administrator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Administrator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

 

Administrator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od administratora do operatorów reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.

 

 

Polityka cookies

 

Portal nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Usługobiorcy i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Portalu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

 

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Usługobiorcy pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Usługodawca w rozumieniu Regulaminu Portalu.

 

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

 

-dostosowania zawartości stron internetowych Portalu do preferencji Usługobiorcy oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Usługobiorcy i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb; 

-tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; 

- utrzymania sesji Usługobiorcy.

 

 

W ramach Portalu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: 

 

- "sesyjne" (session cookies) oraz "stałe" (persistent cookies). Cookies "sesyjne" są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Usługobiorcy do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). "Stałe" pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Usługobiorcy przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Usługobiorcę;

- "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Portalu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Portalu; 

- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Portalu; 

- "wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Portalu; 

- "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Usługobiorcę ustawień i personalizację interfejsu Usługobiorcy, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Usługobiorca, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.; 

- "reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Usługobiorcom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

 

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Usługobiorcy. Usługobiorcy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Usługobiorcy. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

 

Usługodawca informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na Portalu.

Szkolenia dla Opiekunów

Akademia Managera DPS

Przejrzyj nasze szkolenia:

Polityka prywatności / cookies
Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych
Skorzystaj z bezpłatnego szkolenia!

Odbieram

Masz pytania?

+48 721 26 26 26

Grupa GET CHOICE

Skorzystaj z bezpłatnego szkolenia!

Grupa GET CHOICE

Odbieram